El passat divendres 22 de maig, durant la 12a Assemblea anual del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya, es va designar el catedràtic d’ecologia de la UAB, Jaume Terradas, membre d’honor del COAMB.

Durant l’Assemblea d’enguany, a més, es va presentar el balanç tant d’activitat com econòmic de 2014 i es va aprovar el nou reglament de desenvolupament de la figura de persona física i persona jurídica adherida al Col·legi. Amb aquesta nova figura, el COAMB es vol apropar a les empreses del sector ambiental, a les que s’oferirà serveis específics del seu interès.

La 12ª Assemblea també va servir per fer balanç d’aquest primer any de la Junta, per presentar els diferents grups i comissions de l’entitat i per descobrir novetats importants: el nou web i el nou butlletí informatiu del Col·legi, que es posaran en marxa aviat.

En aquest enllaç podeu consultar els documents presentats durant l’esdeveniment, i en aquest altrepodeu llegir l’Storify de l’Assemblea elaborat pel Xavi Sabaté, un dels coordinadors del Grup de Treball de Sensibilització per la Sostenibilitat.