La futura Llei catalana del canvi climàtic vol ser la resposta que s’aporta al món des de Catalunya per afrontar el repte de l’escalfament global. El projecte de llei va ser aprovat al gener d’aquest any 2016 i actualment la llei es troba en tràmit al Parlament de Catalunya, en la fase de compareixences. Amb aquesta jornada, des del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB) i la secció de Dret Ambiental de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB) proposem debatre i reflexionar sobre el contingut i l’enfocament d’aquesta futura llei.

L’activitat, gratuïta, tindrà lloc el proper 4 d’octubre de 18.30 a 20 hores a l’Aula 2 del Centre de Formació de l’ICAB (C/Mallorca 281, Barcelona).

Pots consultar més informació sobre els ponents i els continguts a debatre en aquest enllaç. Pots reservar ja la teva plaça omplint el següent formulari.