Durant el darrer any, a la borsa de treball del Col·legi es van publicar 564 ofertes de feina (43 més que el 2015). A més, del total d’ofertes publicades, 56 van ser exclusives per als membres del Col·legi, és a dir, només es van publicar a la nostra borsa de treball, amb accés restringit als col·legiats. Des del COAMB estem treballant per seguir ampliant aquest servei amb l’objectiu de buscar la plena ocupació del col·lectiu.

D’altra banda, en dos casos, les empreses van requerir de la pre-selecció de currículums per part del COAMB, servei del que també poden fer ús gratuïtament.

Per últim, els mesos en què més ofertes de feina es van publicar van ser abril (70) i març (64). Més de la meitat de les ofertes eren per feines a Catalunya (287) i 7 van ser d’àmbit internacional. La majoria de la tipologia d’ofertes eren per a contractes laborals, però la borsa de treball també va recollir 38 ofertes de pràctiques, 26 beques i 26 ofertes d’ocupació pública.