Ahir, 11 de juny, va tenir lloc la cinquena reunió de la legislatura 2020-2022. Va ser una reunió molt important atès que es van tractar aspectes que marcaran les línies de treball dels propers mesos. Per una banda, després d’haver estat treballant durant uns mesos amb el col·lectiu afectat per la convocatòria d’oposicions a la opció de Medi Ambient de la Generalitat, i després d’haver mantingut reunions amb Funció Pública i amb l’AQU, vam aprovar una nova acció més determinant.
També, després d’uns mesos fent diferents recerques, s’ha presentat una bona oportunitat per canviar de seu el Col·legi, i així es va aprovar. Esperem podem dur a terme aquest canvi entorn del mes de setembre. A mesura que avanci aquest procés, us donarem més informació al respecte.
D’altra banda, vam aprovar adherir-nos a la campanya impulsada per Opcions “Totes a taula“. Amb aquesta campanya, qui es faci soci/a d’Opcions o fent un donatiu, el 80% de l’aportació econòmica es destinarà directament a comprar cistelles o lots d’aliments de projectes agroecològics que posteriorment s’entregaran a col·lectius en risc locals.
Per últim, s’ha fet dació de comptes, com per exemple:
  • Les vocalies d’empresa i ocupació van presentar les seves línies de treball, que en breu coneixerem perquè van molt lligades a l’enquesta laboral per conèixer l’impacte de la COVID-19.
  • La comissió de coordinació ha presentat el pla d’acció i gestió de la pròpia comissió i dels grups d’interès. Gràcies a aquest pla d’acció i gestió s’han marcat els objectius generals i anuals de la comissió, així com les tasques i accions que es duran a terme per complir amb aquests objectius.
Per tot això, volem expressar que anem treballant poc a poc, però trepitjant terra ferma, i mica en mica s’aniran materialitzant els nostres propòsits.