El proper 9 de novembre, de 19 a 20.30h., tindrà lloc la segona sessió dels Diàlegs Ambientals d’enguany (recordeu que comencen avui al CCCB!). Per a aquesta segona sessió, comptarem amb Alba Cabañas (directora de l’Àrea Tècnica de Foment del Treball nacional) i Assumpta Farran (directora de l’Institut Català d’Energia), i tractarem el tema del canvi climàtic en la pràctica.

Els compromisos internacionals i locals per a la mitigació i adaptació al canvi climàtic requereixen uns canvis substancials en la manera de fer de les empreses i la societat en general. Com es reben aquests canvis? Quins esforços estan fent ja les empreses i quins reptes queden encara per assolir? Quines transformacions són necessàries al model econòmic? Quines solucions garantiran la competitivitat del teixit empresarial en un escenari de reducció de les emissions de carboni?

En debatrem amb representants del món empresarial i l’administració i moderarà Josep Garriga, economista i expert en negociacions sobre canvi climàtic.

El debat del dia 9 se celebrarà a l’Ateneu Barcelonès, reserva la teva plaça!