Maria Siuraneta, ambientòloga i membre del COAMB, torna des d’aquest mes de setembre al capdavant dels Serveis Tècnics del Col·legi. Per la seva banda, la Verònica Serrano, també ambientòloga i col·legiada, reprèn la seva tasca com a responsable de l’Escola de Formació del COAMB després d’haver exercit com a gerent temporalment.

Aprofitem per agrair la seva feina com a gerent a la Verònica Serrano. I, també, a l’Arnau Vadillo, que ha format part de l’equip durant el darrer any coordinant l’Escola de Formació.

L’equip de Serveis Tècnics és l’encarregat del funcionament del dia a dia del Col·legi. Són les persones que us atenen tant al telèfon com per email, les que organitzen les activitats i formacions del vostre interès i les que fan totes les gestions que sol·liciteu els membres.