La Junta de govern del COAMB s’ha reunit en la trobada corresponent al mes de novembre per explicar i acordar les següents accions que es duran a terme, que a grans trets són les següents:
  • Participarem de forma activa en dues jornades online del pre-congrés de les professions organitzat per La Intercol·legial. Aquestes dues sessions tindran lloc el 15 i el 17 de desembre.
  • S’està preparant el catàleg de formació per a l’any 2021, i per això es demanen idees a la Junta per poder completar-lo.
  • Es presentaran més idees de cursos gratuïts per fer conjuntament amb Barcelona Activa, atès que han tingut molt bona acollida.
  • En breu es publicarà l’enquesta d’inserció biennal, creada per les vocalies d’empresa i serveis ocupacionals, en la que es tornaran a fer preguntes relacionades amb l’afectació per la COVID-19, i es podrà fer una comparativa aproximada amb les dades obtingudes a l’enquesta del mes de maig.
  • Properament es farà una nova edició dels Green Drinks, on es parlarà sobre un tema prou candent i necessari d’encetar.
  • Acordem començar a treballar en una possible acció conjunta amb altres entitats en relació a la Next Generation EU.
  • S’està treballant a bon ritme en la propera acció per a les eleccions al Parlament del 14 de febrer de 2021, en les quals es faran unes peticions concretes i ambicioses.
Per últim informem que s’està acabant de redactar l’acord de teletreball amb els serveis tècnics del COAMB, el qual és obligatori establir segons el Reial Decret Llei 28/2020. És per això que es recorda que al COAMB seguim teletreballant, però seguim atenent les vostres peticions a través del correu coamb@coamb.cat i també al telèfon 93 304 21 09.
En el cas de l’Escola de Formació us podeu adreçar al mail  escola.formacio@coamb.cat o al nou telèfon 633 47 06 49.