Durant el mes de gener, vam demanar a tots els membres del Col·legi la vostra col·laboració per preparar l’estratègia per a 2015. Per a això, vam demanar que responguéssiu a una enquesta sobre els serveis que us oferim. Les respostes ens ajudaran, ara, a fer un salt qualitatiu.

Amb les respostes obtingudes dels col·legiats/des i adherits/des que vau participar, ens hem adonat que alguns dels serveis no són prou coneguts, o que d’altres podrien ser encara més útils amb uns petits canvis.

D’una banda, en el camp de la formació, hem vist la necessitat de fer més cursos en horaris concentrats (fòrmula que hem posat en marxa amb la càpsula sobre la ISO 14001 o sobre introducció a la fiscalitat), online (fòrmula que estem treballant per oferir-vos properament) o fora de Barcelona (a l’abril s’impartirà un curs de Gestió de contractes i licitacions de serveis de recollida de residus i neteja viària a Girona).

De l’altra, tot i que els recursos són limitats, farem un esforç extra perquè tant la borsa de treball com l’atenció als membres del COAMB siguin de més qualitat.

Per últim, us volem agrair a tots la vostra col·laboració i recordar-vos que ens podeu fer arribar les vostres propostes o suggeriments sempre que vulgueu a l’adreça coamb@coamb.cat.