El Col·legi d’Ambientòlegs ha arribat a un acord de col·laboració amb La Negreta, estudi de disseny gràfic i comunicació multidisciplinar, per oferir solucions en l’àmbit de la comunicació als membres amb condicions avantatjoses.

Amb aquest acord volem facilitar una eina per a tots aquells membres del Col·legi que considerin que amb una bona gestió gràfica i de la comunicació podran arribar millor als clients o trobar-ne de nous. La Negreta ofereix un 20% de descompte sobre el preu habitual en tots els seus serveis, però a més ens proposa aquests packs especialitzats:

PACK BÀSIC (625 euros)

• Logotip senzill
  • Web no administrable d’1 pantalla

PACK MITJÀ (1.500 euros)

• Logotip senzill
  • 2 aplicacions de papereria (ex. Targeta, sobre, paper de carta, factura …)
  • Web administrable de fins a 5 pantalles
  • Signatura de Correu

PACK AVANÇAT (2.125 euros)

• Logotip
  • 4 aplicacions de papereria (ex. Targeta, sobre, paper de carta, factura …)
  • Mini Manual d’identitat visual
  • Web administrable de fins a 7 pantalles
  • Signatura de Correu

La Negreta és l’empresa que va crear el web actual del COAMB. Si voleu més informació d’aquest nou servei, podeu contactar-nos a coamb@coamb.cat.