El COAMB ha signat un conveni amb la cooperativa Opcions amb l’objectiu de fer extensius els serveis de la cooperativa, que promou alternatives de consum responsable, als membres del Col·legi. Mitjançant l’acord de col·laboració establert, els col·legiats i col·legiades podran gaudir d’un any gratuït dels serveis de la cooperativa. A partir del segon any, només caldrà abonar una quota de manteniment de 6 euros anuals. Per donar-te d’alta en aquest nou avantatge, hauràs d’omplir el formulari de la pàgina de la cooperativa, que inclou l’opció de “membre del COAMB”.

Per estrenar aquest nou servei, el COAMB, de la mà del Grup de Responsabilitat Social, ha contractat l’assegurança d’Arç per a les oficines de la seu del Carrer Muntaner. Arç és una corredoria d’assegurances especialitzada en el sector de l’economia social i solidària, el món associatiu i les energies renovables.

Si estàs interessat en rebre més informació, escriu-nos a coamb@coamb.cat, ja que properament oferirem serveis especials amb Arç.