20 desembre, 2021

Quins són els reptes per a la conservació de la biodiversitat als que ens enfrontem com a professionals del medi ambient? Quins coneixements i estratègies podem aplicar com a tècnics i consultors per protegir-la, tant en medi natural com urbà?

Amb aquest nou curs de l’Escola de Formació del COAMB, amb una durada de 9 hores lectives, farem un repàs pràctic de la gestió de la biodiversitat en espais naturals i en espais urbans, tot aportant el marc general d’aquesta gestió així com el coneixement pràctic dels professionals que hi treballen.

El curs tindrà lloc en format online els dies 23 de febrer, 2 i 9 de març en horari de 17 a 20 hores (es pot seguir en directe o en diferit). En aquest enllaç pots consultar el programa complet, preus i ponents. Si t’interessa, ja pots reservar la teva plaça!