Us proposem una nova formació en format ONLINE, equivalent a una formació de 24 hores presencials, adreçada a tots aquells professionals interessats a conèixer els requisits legals i les eines de millora ambiental a les empreses. Els assistents adquiriran coneixement actualitzat en tots els aspectes ambientals amb incidència a les empreses i les eines i instruments per gestionar-los.

El curs ofereix una mirada completa i global, des de l’atenció al compliment dels requisits legals aplicables, a la incorporació voluntària d’altres mecanismes de millora ambiental, i inclou els següents continguts:

• Relació Empresa i Medi Ambient
  • Principals impactes i requisits legals
  • Instruments de gestió i millora ambiental a l’empresa
  • Del medi ambient a la sostenibilitat global

Consulta aquí el programa complet i, si estàs interessat, ja et pots inscriure! Podràs fer el curs entre desembre i febrer de 2018, no deixis passar l’oportunitat!