A través de la participació del COAMB a l’Associació Intercol·legial, els membres del Col·legi poden accedir a una proposta de la Cambra de Comerç de Barcelona que pretén oferir eines per ajudar a la transformació digital de les petites empreses i emprenedors i emprenedores.
Així, podeu accedir a un “Pack d’eines per la Transformació Digital” per disposar de la vostra pròpia web i correu professional i amb totes les garanties de seguretat. El pack inclou Domini + Correu + Disseny d’una pàgina web de cortesia per un cost de 70 euros el primer any i 37 euros/any els següents.
Si us interessa, contacteu amb coamb@coamb.cat indicant a l’Assumpte “Pack Digitalització Cambres” i us podrem facilitar més informació.