El Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya ha arribat a un acord amb la Roser Pont Vilalta (d’Instint de mare), doula, assessora de porteig i formada en lactància. La Roser és mare i ambientòloga i, a partir d’ara, oferirà els seus serveis a les nostres col·legiades a preus especials.

Què és l’acompanyament maternal?

El servei d’acompanyament a la maternitat (embaràs, part o postpart) a la dona es basa en:

• “Coaching maternal”: oferir a la dona recolzament durant l’embaràs i el postpart, escolta activa en les seves decisions
  • Estar al costat de la mare en una etapa de la vida on es barregen moltes emocions i sovint no se sap a qui recórrer
  • Aportar a la mare fonts d’informació i professionals de referència
  • Disponibilitat, professionalitat i presència en aquestes etapes de la maternitat
  • Suport logístic, sobretot en el postpart

La Roser ofereix a les nostres col·legiades un 15% de descompte en els seus packs presencials:

• Pack acompanyament en l’embaràs presencial (14 h): 300€ – 15%dte: 255€
  • Pack acompanyament en el postpart (14h): 300€ – 15%dte: 255€

I un 20% de descompte en els packs online:

• Pack acompanyament en l’embaràs o postpart online (14h): 250€ – 20%dte= 200€

Si voleu més informació sobre aquest nou servei, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu coamb@coamb.cat. Ben aviat publicarem tota la informació detallada a l’apartat de descomptes (Salut) d’aquest web.