BIKING POINT és una empresa que comercialitza una àmplia gamma de bicicletes i accessoris. Disposa d’un taller especialitzat a les seves 8 botigues situades a Barcelona, Hospitalet de Llobregat, Marató, Girona,Terrassa, Sabadell i Tarragona.
A través d’un nou acord de col·laboració, els col·legiats i col·legiades al COAMB podeu accedir als següents descomptes:
  • Aplicació d’un 15% descompte en bicicletes de la marca Massi i 10% de descompte en la resta de marques.
  • Aplicació d’un 10% descompte en roba i complements.
  • Aplicació d’un 10% descompte en recanvis per a bicicletes.
Per a accedir al descompte, heu d’acreditar la vostra condició de col·legiats, per la qual cosa des del COAMB us podem emetre un certificat acreditatiu. Ho podeu demanar a coamb@coamb.cat. Els descomptes no són acumulables a altres descomptes o promocions.