El gabinet consultor AMBITERR ofereix als col·legiats un descompte d’entre el 10% i el 25% en els preus de la llicència d’ús del programari de creació pròpia LINETERR.

Aquesta eina permet la identificació, avaluació de compliment i actualització de requisits legals de forma automàtica per a tres àrees administratives: medi ambient, seguretat industrial i prevenció de riscos laborals. Aquesta eina està especialment dissenyada per facilitar la implantació i seguiment de tot tipus de sistemes de gestió (ISO, EMAS, OSHAS, etc.). Addicionalment, disposa de mòduls específics destinats a:

• Control i seguiment legal d’equips i instal·lacions industrials
  • Control de la gestió de residus
  • Control de documents de sistemes de qualitat implantats o en fase d’implantació
  • Gestió d’auditories
  • Calendari de planificació

LINETERR s’ofereix en format SaaS, de forma que no cal cap infraestructura tècnica especifica per al seu funcionament, només una connexió a internet des de qualsevol plataforma. El seu disseny visual permet, de forma intuïtiva, accedir a la informació i treballar-hi des del primer dia amb una formació prèvia mínima. L’eina va dirigida tant a usuaris finals que volen disposar d’un control rigorós de l’estat de legalització de la seva empresa com a usuaris intermediadors (gabinets de consultoria, enginyeria, arquitectura, etc.) que ho vulguin oferir als seus clients.

Per a sol·licitar una demo personalitzada, gratuïta i sense cap compromís, us podeu posar en contacte amb l’ambientòleg David Cantó a l’adreça de correu electrònic david.canto@ambiterr.es.

Més informació al web de LINETERR