El Col·legi d’Ambientòlegs ha arribat a un acord amb la revista Ecologia Política per oferir a tots els membres la subscripció a aquesta publicació amb descompte. La revista, de periodicitat semestral, és una publicació d’àmbit internacional que posa èmfasi en els conflictes ambientals.

Ecologia Política s’edita tant en paper com en versió digital, i si esteu interessats podeu subscriure-us amb descompte en qualsevol de les dues modalitats. Quant a la versió impresa, el cost per als nostres membres serà de 20 euros anuals (en comptes de 25), i per a la versió online podreu gaudir d’un 20% de descompte.

Els assistents a l’Assemblea del proper 21 de maig rebran com a obsequi, a més, l’últim número de la publicació.

> Consulta en aquest enllaç tots els descomptes per a membres del COAMB