Nou servei per recolzar als interins i interines de llarga durada
19 octubre, 2020

El Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya i Salellas i Associats S.L. Advocats hem arribat a un acord per tal de defensar els interins i les interines de llarga durada en la seva situació d’abús d’interinitat en l’administració pública.

El requisit que cal complir per tal de poder iniciar una reclamació d’abús d’interinitat és haber estat més de 5 anys en interinatge.

Es pretén realitzar una reclamació de caràcter obert, i sol·licitar la fixesa com a objectiu de màxims, deixant l’opció de “sol·licitar un altre mesura que determini la jurisprudència que tingui com a finalitat la sanció de l’abús d’interinitat patit pel treballador interí”. Aquestes altres mesures bé podrien ser la declaració d’indefinit no fix, o bé la percepció d’una indemnització.

Per sol·licitar aquest servei es pot fer en grups o de forma individual. Es considera grup a partir de 5 persones i és imprescindible que tot el grup compleixi amb el requisit establert i que presti servei a la mateixa Administració Pública.

Gràcies a aquest acord amb Salellas i Associats S.L. Advocats les persones afectades per l’interinatge tindran l’accés a la seva defensa a un preu més avantatjós.

Per a més informació, podeu remetre les vostres consultes a l’adreça coamb@coamb.cat.