El Col·legi d’Ambientòlegs va estrenar, fa uns mesos, una nova pàgina web amb l’objectiu de facilitar la navegació, reordenar la informació d’interès per als ambientòlegs i ambientòlogues i fer-la visualment més moderna i atractiva. Ara, hem afegit una nova funcionalitat que busca orientar els usuaris sobre la qualitat dels serveis que oferim i, alhora, ajudar-nos a millorar i a adaptar els serveis a les necessitats de tots els membres del COAMB.

A la pàgina d’inici del web, a la part inferior, trobareu quatre testimonis reals d’usuaris d’alguns dels serveis del Col·legi. Actualment, podeu llegir opinions sobre la Borsa de Treball, el Servei d’Assessorament Fiscal, el Servei d’Orientació Professional i la Formació.

Us convidem a tots a enviar-nos les vostres opinions i comentaris sobre els serveis del COAMB que utilitzeu, ja que pensem que, a part d’ajudar altres ambientòlegs, ens ajudaran a adaptar els serveis per a què responguin millor a les vostres inquietuds.

Podeu fer-nos arribar els vostres comentaris a través del correu coamb@coamb.cat.