Ahir, 17 de setembre, va tenir lloc una nova reunió virtual de la Junta Directiva del COAMB. Durant la mateixa, es van prendre diferents acords i es va parlar del futur més immediat del Col·legi. Entre les decisions preses, destaquem:

• Se signarà un conveni amb el Clúster Bioenergia de Catalunya per potenciar les sinergies amb aquest col·lectiu.
  • Aquest 2020, celebrarem els Diàlegs Ambientals en format online. La temàtica serà “Eleccions al Parlament i noves normatives ambientals” i es debatran temes com les polítiques ambientals, l’estratègia catalana de bioeconomia, la llei de creació de l’Agència Catalana del Patrimoni Natural, la futura llei de residus de Catalunya o la futura llei de transició energètica.
  • El COAMB s’adherirà a Catalunya Circular, l’observatori d’Economia Circular impulsat des de la Generalitat.
  • Participarem al BizBarcelona i al Saló d’Ocupació que tindrà lloc entre el 21 i el 23 de setembre. Intervindrem en una taula rodona sobre economia verda.
  • Ens presentarem, juntament amb altres dues entitats, a la subvenció Pla Clima amb un projecte de turisme sostenible.