Com bé sabeu, recentment hem actualitzat el format del butlletí informatiu del Col·legi per tal de fer-lo més àgil i clar perquè puguis consultar més fàcilment les informacions que t’interessen. Ara, a més, us volem informar de què properament estrenarem una nova secció d’entrevistes a professionals relacionats amb el sector ambiental i que pensem que us pot resultar d’interès.

En el proper butlletí, que inclourà la primera entrevista, podreu llegir la conversa que hem mantingut amb Jordi Pietx, el gerent a Catalunya, Illes Balears i València d’Ecoembes. No us la perdeu!

D’altra banda, us informem també que rebreu el butlletí al vostre correu amb periodicitat quinzenal amb l’objectiu de no saturar les vostres bústies. Com sempre, podeu accedir a la pàgina web del COAMB o seguir-nos a les xarxes socials (Twitter, Facebook, Linkedin) per estar al dia de totes les novetats. Aquesta periodicitat més espaiada ens permetrà treballar més els continguts afegint temàtiques d’interès com les esmentades entrevistes.

Per últim, us informem que a partir d’ara qui estigui interessat es podrà subscriure i rebre el butlletí quinzenal del COAMB. No obstant, seguirà sent necessari ser membre del Col·legi per accedir a les informacions exclusives: borsa de treball, premis i subvencions i novetats legislatives.

Per subscriure’t al butlletí clica aquí.

I si vols formar part del COAMB i gaudir de tots els avantatges, clica aquí!