El Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya ofereix diferents espais per posar publicitat tant a la pàgina web com a la revista trimestral .ambiental. Si esteu pensant en fer alguna campanya de publicitat, és el vostre moment, ja que oferim grans descomptes per contractar la publicitat fins el 31 de desembre!

La pàgina web del Col·legi rep més de 300.000 visites anualment i té més de 3.200 usuaris actius de mitjana al mes. A més, el COAMB compta amb prop de 4.000 seguidors a Twitter i més de 1.400 a Facebook. T’oferim la possibilitat d’impactar en un públic segmentat de professionals del medi ambient.

Quant a la revista .ambiental, té més de 1.500 subscriptors i un llarg recorregut, ja que ja s’han publicat 24 números.

Podeu consultar més dades sobre els canals del COAMB i els preus especials fins a finals d’any en el Dossier de publicitat del COAMB. I recordeu, si sou membres del Col·legi teniu un 30% de descompte addicional. Si esteu interessats, podeu escriure a comunicacio@coamb.cat.

El COAMB es reserva el dret de publicar els anuncis que cregui convenients i en l’ordre més adient per a l’activitat col·legial.