8 febrer, 2017

Quins són els principals àmbits professionals dels ambientòlegs i ambientòlogues? Quines tendències s’observen en el mercat laboral pel que fa al sector ambiental? Com és treballar a l’administració, fer recerca en medi ambient, o muntar la teva pròpia empresa? Què puc fer ara per començar a embastar la meva trajectòria professional?

En la sessió “Orientació professional  per a ambientòlegs i ambientòlogues”, organitzada pel Col·legi d’Ambientòlegs amb el suport de la coordinació de Ciències Ambientals de la UAB i Treball Campus, intentarem respondre aquestes qüestions, i també podràs exposar els teus dubtes i preguntes pel que fa al teu futur laboral com a titulat en ciències ambientals.

L’activitat, gratuïta, tindrà lloc el proper 8 de març de 15 a 17.30h. a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Consulta en aquest enllaç quins professionals participaran a la trobada.

Les inscripcions es realitzen a través de l’aplicació Nexus del servei d’ocupació universitari de la UAB (Treball Campus). Si no ets alumne o titulat de la UAB i vols assistir a la sessió, escriu-nos a escola.formacio@coamb.cat i t’ajudarem.