El proper divendres 13 de desembre, en el marc de la Comissió de Dones i Igualtat de l’Associació Intercol·legial, tindrà lloc la jornada ‘Dones i professions tecnològiques’. Des del COAMB, participem en el comitè organitzador de la trobada.

L’acte forma part del cicle de conferències ‘Dona i Professions Col·legiades’, que consta de tres actes on es debat sobre algun dels 10 punts del Decàleg El nostre Clam per l’Equitat.

L’acte del dia 13 se centrarà en el paper de la dona en les professions tecnològiques i comptarà amb la valuosa presència de Lucia Lo Bello, presidenta de Women in Engineering de l’IEEE i la directora general d’Igualtat, Mireia Mata, que clourà l’acte.

L’acte inclourà també una interessantíssima taula rodona amb una mirada polièdrica sobre el binomi dona-tecnologia. Si vols saber quin paper juga la tecnologia en professions com l’esport o la salut, quin impacte té desenvolupar les capacitats artístiques en el desenvolupament del pensament computacional i tecnològic, quins són els reptes de les joves tecnòlogues en la seva inserció professional en un món totalment masculinitzat o què podem fer per reduir la bretxa de gènere en el sector tecnològic, acompanya’ns el 13 de desembre.

La inscripció és gratuïta. En acabar la sessió, tindrà lloc un brindis de Nadal tot fent networking.