Entre els dies 21 i 23 de setembre es va celebrar, a la Fira de Barcelona, el Saló de l’Ocupació – BizBarcelona 2020. En el marc d’aquest saló, el COAMB va participar en un dels tracks sectorials, concretament en una taula rodona sobre economia verda.

Per part del COAMB, van participar el Víctor Luna, vicepresident del Col·legi i consultor a Ecogira, el Josep Rosell per part de l’empresa OICOS i el Jordi Oliver per part d’Inèdit. Durant les seves intervencions van poder exposar una perspectiva general del sector de l’economia verda i com evolucionarà en un futur. A més, es van donar a conèixer els perfils, competències i habilitats necessàries per treballar en aquest àmbit.

L’assistència al saló va ser gratuïta i es va dur a terme respectant totes les mesures de seguretat front la Covid-19.