El Col·legi d’Economistes de Catalunya, la Universitat de Vic i l’Institut Català de l’Economia Verda organitzen un Postgrau en Economia Verda que començarà a l’octubre. Els membres del COAMB podeu cursar aquest programa amb un preu especial, demana’ns informació!

El postgrau pretén proporcionar una formació bàsica dirigida a professionals, responsables i tècnics del sector públic i del sector privat sobre el món de l’economia verda; donar a conèixer les potencialitats i les oportunitats econòmiques, empresarials i tecnològiques que ofereix la sostenibilitat; facilitar els coneixements sectorials i tècnics, així com les eines i recursos necessaris per a la gestió pública i privada en l’àmbit de l’economia verda (disseny d’estratègia, procés de presa de decisions, minimització de costos i impacte…) i aprendre de les experiències pràctiques i dels casos aplicats.

El postgrau s’impartirà del 14 d’octubre de 2015 al 15 de juliol de 2016, els dimecres en horari de 17 a 20 hores. Pots consultar tota la informació sobre el programa en el següent enllaç. I recorda, els col·legiats i col·legiades teniu descompte, contacta’ns i t’informarem!