Amb el nou any, al Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya ens proposem seguir treballant per desenvolupar els objectius estratègics: incrementar l’activitat de l’Escola de Formació, augmentar el posicionament institucional i la presència a la societat, estendre el reconeixement de l’ambientòleg i les seves competències, impulsar la plena ocupació, fer créixer el col·lectiu i, per últim, canviar la tendència econòmica que ha viscut el COAMB en els últims anys cap al balanç positiu.

En aquesta línia, és molt important conèixer la opinió de tots els membres del Col·legi sobre els serveis que se us ofereixen. Des dels serveis ja consolidats, com la borsa de treball, fins als darrers que s’han anat incorporant com les noves eines d’orientació professional, l’ús de les xarxes socials com a canals de comunicació amb el col·lectiu o l’Assegurança de Responsabilitat Civil. Des del COAMB ens volem assegurar de què coneixeu tots els serveis i de què aquests s’adapten a les vostres necessitats. Per ajudar-nos a millorar el Col·legi i a preparar l’estratègia de futur, us agrairíem que dediqueu 5 minuts a emplenar aquesta enquesta. Podeu respondre fins el divendres 30 de gener.

D’altra banda, us volem informar que aquest 2015 estarà ple d’esdeveniments de relleu on participarà el COAMB. Primer, el Col·legi coorganitzarà l’Assemblea que l’ENEP (European Network of Environmental Professionals) celebrarà a l’abril a Barcelona. Després, al juny i coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, tindrà lloc un nou cicle de Diàlegs Ambientals. I ja a finals d’any, al novembre, celebrarem la 4a edició dels Premis Ciències Ambientals i acollirem les JAPCAs (Jornades Acadèmic Professionals de Ciències Ambientals). Tot això en un any en què es compleix el 20è aniversari de l’homologació dels Estudis de Ciències Ambientals.