Un any més, el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB) i l’Associació Catalana de Ciències Ambientals (ACCA) impulsen els Premis de Ciències Ambientals, que arriben a la sisena edició. Aquests guardons tenen per objectiu donar a conèixer el paper fonamental que el col·lectiu de les ciències ambientals té en les transformacions socials, econòmiques i culturals del segle XXI.

Els premis reconeixen cinc categories, entre elles la d’activitat de recerca, que s’adreça a estudiants de postgrau (doctorat i màster), personal docent i d’investigació vinculat a les universitats i centres o instituts de recerca en l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat a Catalunya. El premi té una dotació econòmica de 200€ entre d’altres avantatges com la col·legiació o adhesió al COAMB o l’associació a l’ACCA gratuïta durant un any.

La present convocatòria és oberta fins al 31 d’octubre i per participar només cal omplir el següent formulari i enviar la documentació requerida a l’adreça premisambientals@coamb.cat. Consulta les bases dels premis en aquest enllaç.