Un any més, el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB) i l’Associació Catalana de Ciències Ambientals (ACCA) impulsen els Premis de Ciències Ambientals, que arriben a la sisena edició. Aquests guardons tenen per objectiu donar a conèixer el paper fonamental que el col·lectiu de les ciències ambientals té en les transformacions socials, econòmiques i culturals del segle XXI.

Els premis reconeixen cinc categories, entre elles la de projecte o treball de final d’estudis, que s’adreça a estudiants universitaris d’últim curs dels estudis de Ciències Ambientals que imparteixen les universitats catalanes. Ets estudiant d’últim curs del grau en Ciències Ambientals? En coneixes algun? Envia-li aquesta informació per tal que pugui participar i donar a conèixer el seu treball més enllà de l’àmbit universitari. El premi té una dotació econòmica de 200€, entre d’altres avantatges com la col·legiació o adhesió al COAMB o l’associació a l’ACCA gratuïta durant un any.

La present convocatòria és oberta fins al 31 d’octubre i per participar només cal omplir el següent formulari i enviar la documentació requerida a l’adreça premisambientals@coamb.cat. Consulta les bases dels premis en aquest enllaç.