Enguany, el Col·legi posa en marxa un procés participatiu entre tots els seus membres per escollir el proper membre d’honor de l’entitat. Des d’avui i fins el proper dia 12 d’abril, tots els membres podeu votar un dels cinc professionals del medi ambient que us proposem en aquesta enquesta. Per votar, ho haureu de fer introduint el vostre usuari i contrasenya, i només podreu votar un sol nom.

El Col·legi proposa cinc professionals amb ampla experiència en el sector ambiental i procedents de diferents àmbits: des del món de l’empresa a l’universitari passant per la comunicació. El professional escollit entre tots els col·legiats es donarà a conèixer a la propera Assemblea, que tindrà lloc el 21 de maig.

Digues la teva!