Us recordem que, com la col·legiació al COAMB és obligatòria per exercir les atribucions de l’ambientòleg, et pots deduir la quota col·legial a la teva declaració de la renda. Has de tenir present també que la opció de desgravar la quota no ve marcada per defecte a l’esborrany.

En el marc del servei d’assessorament fiscal que oferim als membres del Col·legi, us recordem també que podeu sol·licitar assessorament per a l’elaboració i presentació de la vostra declaració. No obstant, tot i que el servei d’assessorament fiscal és gratuït per als membres, el servei per elaborar la declaració de la renda té un cost afegit. Si voleu més informació, contacteu-nos a través de l’adreça coamb@coamb.cat

Campanya renda 2018

La campanya de la renda 2018 es va iniciar el passat 2 d’abril (per internet) i s’allargarà fins l’1 de juliol (26 de juny si es vol fer per domiciliació bancària). Els contribuents que prefereixin que sigui l’Agència Tributària la qual els cridi per la presentació de la seva declaració, poden concertar cita prèvia a partir de l’1 d’abril, per Internet i per telèfon, mentre que els que optin per la presentació presencial podran fer-ho a partir del 14 de maig, segons l’Agència.