El passat 4 d’abril va començar la campanya de la Renda 2017 en la que tots els contribuents hem de regularitzar la nostra situació fiscal, informant a Hisenda de tots els rendiments, guanys i pèrdues obtinguts durant el darrer any. La presentació d’aquesta declaració es pot fer telemàticament des del dia 4 d’abril fins el dia 27 de juny de 2018, o bé, a les oficines de l’Agència Tributaria, a partir del dia 8 de maig.

Us recordem que, com la col·legiació al COAMB és obligatòria per exercir les atribucions de l’ambientòleg, et pots deduir la quota col·legial a la teva declaració de la renda. Has de tenir present també que la opció de desgravar la quota no ve marcada per defecte a l’esborrany.

En el marc del servei d’assessorament fiscal que oferim als membres del Col·legi, us recordem també que podeu sol·licitar assessorament per a l’elaboració i presentació de la vostra declaració. No obstant, tot i que el servei d’assessorament fiscal és gratuït per als membres, el servei per elaborar la declaració de la renda té un cost afegit. Si voleu més informació, contacteu-nos a través de l’adreça coamb@coamb.cat