No és imprescindible ser ambientòleg per unir-te al Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya! Si ets professional del medi ambient, encara que no titulat en Ciències Ambientals, o estudiant del grau, pots adherir-te al COAMB.

Ser adherit al Col·legi suposa certs beneficis i permet l’accés a diferents serveis. D’una banda, dóna accés a tota la informació que genera el COAMB d’interès per al sector (inclosos ajuts, premis, subvencions o novetats legislatives). De l’altra, permet participar de la vida col·legial fent networking i accedint a diferents activitats amb condicions avantatjoses, per exemple amb descomptes en formació. Per últim, dóna accés a la borsa de treball, que és un servei exclusiu per als nostres membres.

En el cas dels estudiants, el primer any és gratuït, i la resta mentre se sigui estudiant la quota és de 30 euros anuals.

Pots consultar tota la informació referent a l’adhesió en aquest enllaç. Si tens dubtes o t’agradaria demanar-nos més informació, ens pots escriure a coamb@coamb.cat.