Reserva’t la data perquè estem organitzant una celebració molt especial! El proper dissabte 15 de juny celebrarem una festa pels 15 anys de la creació del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya, el primer de l’Estat. El mateix dia celebrarem, a més, una Assemblea Extraordinària per votar la modificació dels Estatuts del COAMB, tal com us vam informar a la darrera assemblea anual.

La celebració estarà oberta a tots els membres del Col·legi i a les seves famílies. El dia començarà amb una visita guiada gratuïta a Bodegues Torres. Després, durant l’Assemblea, hi haurà activitats per a tota la família mentre els membres valorem la proposta de modificació dels Estatuts.

Per acabar, gaudirem d’un dinar tots plegats a càrrec del COAMB a les mateixes instal·lacions. A més, tots els membres que assistiu rebreu un obsequi sostenible! T’ho perdràs? Ben aviat us enviarem tota la informació i les instruccions per poder reservar la teva plaça i la dels teus acompanyants!

Vine, amb la teva presència estarem més a prop de la creació del cos d’ambientòlegs!