Des de fa 8 anys, diversos col·legis i associacions de professionals de Catalunya s’uneixen per organitzar la Cursa Intercol·legial. En les dues darreres edicions, hi van participar més de 700 corredors dels diferents col·legis. Si t’agrada córrer, no et pots perdre la oportunitat de compartir aquest refrescant recorregut pel litoral de Barcelona amb els teus companys de professió!

La cursa tindrà lloc el proper dissabte 22 d’abril a les 9 hores a la zona de la Mar Bella de Barcelona. El punt de sortida i arribada se situarà al moll de Mestral del Port Olímpic. El circuit per a adults serà de 10km i de 5km per a la categoria infantil.

Els col·legiats poden inscriure familiars i amics, i cada participant rebrà una samarreta tècnica i una bossa amb obsequis dels col·laboradors. Al sorteig final, els participants podreu guanyar sopars per a dues persones,  entrades per a concerts i museus, un cap de setmana familiar, un curs de Creuer,  carnets TR3SC i subscripcions anuals a revistes, entre d’altres premis.

A més, enguany disposem de cronometratge amb xip. El preu de la inscripció per als corredors amb xip propi és de 10€ (gratuïta en la categoria infantil) i de 12€ per als corredors que lloguin el xip (2€ en la categoria infantil).

Per a més informació i inscripcions visiteu: www.cursaintercol.cat. La data límit d’inscripció és el 21 d’abril.