La Junta del COAMB ha impulsat una consulta entre tots els membres (col·legiats/des, adherits/des i precol·legiats/des) per decidir si el col·lectiu vol canviar el nom per un més inclusiu pel que fa tant al gènere com a les titulacions de les persones que en formen part.

La consulta estarà oberta entre avui, 5 d’octubre, i el proper 14 de novembre. Si es compleixen algunes condicions, com la d’assolir una participació superior al 30% dels membres, serà vinculant. Per això t’animem a dir la teva, quanta més gent participi, més representatius seran els resultats!

A la propera Assemblea que es convoqui s’exposaran els resultats de la consulta col·legial i, si s’escau, es debatran els resultats i, en cas oportú, es votarà definitivament el canvi de nom amb la opció més validada, d’acord amb els acords addicionals.