Queda molt poc per a la celebració de la propera Assemblea anual del COAMB, que enguany té especial rellevància en ser any d’eleccions. Com a pas previ, la Junta actual convoca una jornada oberta a tots els col·legiats i col·legiades per a aquest divendres 8 d’abril a les 17 hores. L’objectiu serà compartir idees i propostes per al futur del Col·legi.

Encara som una professió jove i entre tots hem de vetllar per donar-li visibilitat i projecció. Per això és important que ens impliquem el màxim d’ambientòlegs i ambientòlogues possible, ja que així serem capaços d’avançar més i millor amb les aportacions de tots plegats!

D’altra banda, si algun cop has pensat en formar part de la Junta del Col·legi, t’animem a venir i a dir la teva: volem que d’aquesta jornada sorgeixin molts més ambientòlegs compromesos amb el COAMB!

Si t’agradaria implicar-te més en el dia a dia del Col·legi o tens idees que vulguis compartir amb la resta de companys ambientòlegs, t’hi esperem! La trobada tindrà lloc a la seu del COAMB (C/Muntaner, 81, 6è 1a, Barcelona).

Si estàs interessat a venir divendres envia’ns un correu a coamb@coamb.cat