Estaries preparat o preparada per afrontar una entrevista de feina… demà mateix? Amb aquest taller pràctic de dues hores simularàs una entrevista de feina a través de tres rols diferents: observador, entrevistador i entrevistat. Practicar l’entrevista de feina t’ajudarà a desenvolupar les principals competències que entren en joc en aquesta part del procés de selecció.

El taller se celebrarà el proper 28 de setembre de 12 a 14 hores a la seu del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya. El taller és gratuït i està organitzat conjuntament pel COAMB, el Col·legi de Geòlegs, el Col·legi d’Enginyers Tècnics d’Obres Públiques de Catalunya, el Col·legi de Biòlegs, el Col·legi de Geògrafs i Barcelona Activa. Aquest taller és el primer de tot un cicle de tallers per a la recerca de feina que us proposarem al llarg dels propers mesos.

Consulta aquí tota la informació. I, si estàs interessat, ja pots reservar la teva plaça! Tindran prioritat d’inscripció els membres dels col·legis organitzadors.