En l’últim post al blog del COAMB us expliquem l’experiència del Jordi Fernández i la Núria Vidal, dos ambientòlegs col·legiats que estan cursant un MBA. El darrer any el COAMB va signar un conveni amb ESADE per oferir als seus membres un gran descompte en el seu Corporate MBA. Ara, quan el Jordi i la Núria porten uns mesos seguint-lo, hem parlat amb ells perquè ens expliquin la seva experiència.

Si tens dubtes sobre si cursar o no un programa d’aquestes característiques, potser les impressions del Jordi i la Núria et són d’ajuda. Llegeix l’article per saber-ne més.

Si estàs interessat en un MBA, ens pots contactar al telèfon 93 304 21 09 o al correu electrònic coamb@coamb.cat, organitzarem una sessió informativa amb tots els interessats per resoldre tots els vostres dubtes.