Només queda un mes per poder presentar candidatures a la 4a edició dels Premis de Ciències Ambientals que organitzem conjuntament el Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya i l’Associació Catalana de Ciències Ambientals.

L’objectiu d’aquests guardons és reconèixer la iniciativa de les empreses en el sector del medi ambient, les actuacions dutes a terme per comunicar els reptes de la sostenibilitat a Catalunya, la trajectòria dels estudis de Ciències Ambientals, així com la recerca interdisciplinària. Els Premis Ciències Ambientals s’adrecen als estudiants de l’últim curs i titulats en Ciències Ambientals, investigadors, professionals, empreses i entitats de l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat. La convocatòria és oberta fins el 16 d’octubre.

Les quatre categories del Premi són:

• Iniciativa empresarial: adreçat a empreses, emprenedors, organitzacions i entitats amb seu social a Catalunya.
  • Comunicació ambiental: adreçat a ambientòlegs, entitats ecologistes, associacions, tècnics d’ajuntaments, consultories ambientals, centres d’educació ambiental i professionals de l’àmbit de la comunicació ambiental que hagin desenvolupat activitats o campanyes a Catalunya.
  • Projecte o treball de fi d’estudis: adreçat a estudiants universitaris de darrer curs dels estudis de Ciències Ambientals que imparteixen les universitats catalanes.
  • Activitat de recerca: adreçat a estudiants dels programes oficials de postgrau (doctorands i màster); personal docent i d’investigació vinculat a universitats, centres i instituts de recerca.

Per inscriure-us, heu d’omplir aquest formulari i fer arribar la candidatura del projecte, treball o iniciativa que es presenta a l’adreça de correu electrònic premisambientals@coamb.cat.

Tota la informació sobre les categories, els terminis i criteris de valoració es pot consultar a les bases.