Aquest divendres 7 de juny finalitza el termini per poder-te inscriure a la celebració dels 15 anys del COAMB. Et recordem que la festa serà el dia 15 de juny i que serà un dia ple d’activitats, al qual pots assistir amb la teva família i que serà totalment gratuït per als assistents!

La celebració començarà amb una visita guiada a Bodegues Torres (Pacs del Penedès) amb tast de vins. Després, ens traslladarem cap al Mas Rabell, a Sant Martí Sarroca. Allà tindrà lloc l’Assemblea extraordinària del COAMB en la qual es votarà una modificació dels Estatuts del Col·legi i a la qual estan cridats a participar tots els membres. Durant l’Assemblea, els més petits i els seus acompanyants podran gaudir d’activitats a l’aire lliure (tallers organitzats per una empresa especialitzada). En acabar, dinarem tots plegats! El dinar serà gratuït gràcies a la col·laboració de les diferents empreses i entitats que patrocinen l’acte.

Ja a les 16.30h. clausurarem la festa amb el lliurament d’un regal sostenible a tots els membres del COAMB!

Recorda inscriure’t aquí.  Us esperem a tots dissabte 15 de juny!