23 febrer, 2023

Recentment hem tornat a tenir una nova reunió de Junta de Govern per apuntar els temes de més rellevància que s’hauran d’encarar en les pròximes setmanes. Bona part de la trobada va estar centrada en el 8-M, dia de la dona. Es va dissenyar el full de ruta del 8-M, compartint les iniciatives de la Comissió d’equitat de la Intercol·legial. També es va comentar que en breu compartiríem la infografia amb els resultats de l’estudi d’inserció amb clau de gènere.

També es van apuntar a les agendes que el proper 1 i 2 d’abril hi hauria una junta extraordinària per desenvolupar les bases del nou pla de comunicació, posant l’accent en la celebració dels 20 anys del col·legi.

Però la data que ja s’ha de marcar al calendari és la del 27 de maig, quan farem l’Assemblea Anual Ordinària a Mollet de Peralada, Girona. Una jornada de retrobament que a part de servir per mostrar tota la feina feta des del COAMB, també servirà per fer pinya, tot degustant uns bons vins del celler de La Vinyeta, negoci regentat per un ambientòleg.

Finalment es van explicar tres nous descomptes pels membres del Col·legi amb Parlem, Hotelius i Securitas Direct.