Si et col·legies o adhereixes al Col·legi d’Ambientòlegs durant els mesos de novembre i desembre, no pagaràs la quota col·legial fins al gener! Per unir-te, només hauràs de pagar la quota d’entrada (46€) i ja podràs començar a gaudir de tots els serveis que t’oferim (impuls professionalavantatges i descomptes)!

Pots formar part del COAMB de dues maneres, col·legiant-te si ets titulat en Ciències Ambientals, o adherin-te si ets estudiant de Ciències Ambientals o professional del medi ambient amb uns altres estudis.

Formant part d’un col·legi professional contribueixes a la defensa de la professió i de la figura del professional del medi ambient. A més, t’oferim tota una sèrie de serveis com la borsa de treball, formació especialitzada, assessorament fiscal i laboral, orientació professional… No t’ho pensis més i, uneix-te al COAMB!