15 febrer, 2023

Al Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya hem detectat que molts dels nostres membres, estiguin començant la carrera o treballin per compte propi, estan sota el règim d’autònoms/es. Aquest col·lectiu ha de destinar molt de temps a gestions laborals per poder desenvolupar la seva activitat professional. I a més a més, costa que les ofertes laborals que encaixin amb el seu règim laboral, els hi arribin amb regularitat.

En aquest senti, el COAMB es compromet a crear una Borsa d’Autònoms, un directori que agrupi els/les autònom/es membres del Col·legi en els quals puguem enviar-los informació rellevant administrativa i laboral, així com les ofertes per autònoms/es que ens arribin.

Així doncs, us demanem la vostra col·laboració i que, si sou autònoms/es, ompliu aquest formulari amb el qual crearem la Borsa d’autònoms/es del COAMB.