Els dies 1 i 2 de juliol tindrà lloc una nova edició del Biz Barcelona, saló per a pimes i emprenedors. Si estàs interessat a anar-hi, posa’t en contacte amb el Col·legi a través de l’adreça coamb@coamb.catabans del 23 de juny i et facilitarem un codi per assistir gratuïtament.

L’organització del saló, que tindrà lloc els dies 1 i 2 de juliol als palaus 1 i 2 del recinte de Montjuïc, pretén que les pimes, els emprenedors i els autònoms hi puguin trobar totes les solucions possibles per fer créixer els seus negocis de forma àgil i eficaç. Per això, Bizbarcelona 2015 es vertebrarà al voltant de dues grans zones temàtiques: Bizempren, espai on es presentaran totes les solucions per tal que els emprenedors puguin encaminar els seus projectes cap a l’èxit empresarial i Bizpimes, lloc en què es donaran a conèixer les eines precises perquè les petites i mitjanes empreses puguin accelerar el seu creixement i que estarà obert al públic que acrediti la seva relació amb l’àmbit de les pimes.

En el context del Saló, l’associació intercol·legial organitzarà una jornada d’ocupació interprofessional en la qual empreses de diferents sectors entrevistaran professionals titulats. En aquest enllaç pots consultar el llistat d’empreses participants.