Biz Barcelona és un gran esdeveniment de Networking que se celebrarà els dies 1 i 2 de juny a la Fira de Barcelona (recinte Montjuïc). En aquest enlaç podeu consultar el programa de l’edició d’enguany. Bizbarcelona estructura la seva oferta, continguts i activitats en tres àrees diferenciades: Bizemprèn, enfocada a emprenedors; Bizpimes per a empreses en creixement; i BizEconomiaSocial amb propostes i iniciatives transversals d’interès per a emprenedors i per a empreses relacionades amb l’economia social i el cooperativisme.

En aquests tres espais, el saló inclourà conferències, tallers, activitats de networking, fórmules de finançament, serveis d’assessorament personalitzat i productes i serveis específics amb l’objectiu de seguir sent l’esdeveniment de referència per al suport a l’emprenedor, la micro i petita i mitjana empresa del nostre país, i també als negocis amb valor social.
Un any més, oferim als nostres membres la possibilitat d’assistir gratuïtament a l’esdeveniment. Si estàs interessat, demana’ns el codi per a acreditar-te sense cost a l’adreça coamb@coamb.cat.