El Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya us ofereix un nou curs de 4 hores en el qual presentarem recursos pràctics sobre l’àmbit de la cooperació com a dedicació professional (perfil, vectors de treball, formació, organitzacions de referència) i es presentaran experiències concretes. Entre d’altres, comptarem amb presentacions dels equips d’Intermón Oxfam, el Servei Civil Internacional de Catalunya i Enginyeria Sense Fronteres.

Durant el curs, s’analitzaran els principals àmbits en els que treballen els professionals de la cooperació dedicats a temes ambientals: biodiversitat, recursos naturals, agricultura i alimentació, aigua, energia. També el perfil dels professionals que fan cooperació i les eines i recursos per cooperar en medi ambient: organitzacions de referència, tràmits, formació necessària, costos i finançament.

El programa s’impartirà els dies 20 i 26 d’abril en horari de 18 a 20 hores al COAMB. Per als membres del Col·legi té un cost de 45€ (en el cas d’estar a l’atur, 30€). Pots consultar el programa complet en aquest enllaç. I, si estàs interessat, reserva ja la teva plaça!