Quines són les diferents opcions i formats d’empresa per ecoemprendre? Quins són els nínxols de mercat verds? Què inclou un pla de negoci? Com plantejar el màrqueting dels meus productes i serveis? Aquestes són algunes de les qüestions que tractarem de resoldre durant el curs online ‘Eines per ecoemprendre’.
L’Escola de Formació del COAMB ha organitzat aquest nou curs, que es podrà cursar a través de la plataforma online de formació del Col·legi durant el mes de juliol, amb l’objectiu que els assistents siguin capaços de:
- Desenvolupar un pla de negoci a partir d’una idea d’activitat.
- Perdre la por a emprendre.
- Portar la seva idea de negoci a la pràctica i defensar-la davant possibles inversors.
- Gestionar el dia a dia de la seva empresa.
Els continguts del curs estaran disponibles en castellà, però la comunicació amb els docents pot ser tant en català com en castellà. Es recomana una dedicació de 5 o 6 hores setmanals amb total llibertat horària.
Consulteu el programa, preus i descomptes del curs en aquest enllaç. I, si esteu interessats, no ho deixeu passar i reserveu ja la vostra plaça!