Des del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB), i amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona en el marc de la convocatòria de subvencions Impulsem el que fas, us oferim la possibilitat de rebre un assessorament expert i personalitzat per a ajudar-vos a donar un pas endavant en la incorporació de criteris ambiental i socialment responsables a la vostra activitat.

Si ets un establiment del sector turístic (allotjament, empresa d’activitats, comerç orientat al turisme) i vols avançar en la sostenibilitat del teu negoci, et pot interessar!

L’assessorament s’adreça tant a establiments o gestors d’activitats turístiques que no hagin aplicat encara cap criteri de sostenibilitat com a organitzacions que ja hagin implementat accions però vulguin fer algunes passes més enllà, o millorar la seva comunicació o altres aspectes.

En què consisteix l’assessorament?

1. Visita de diagnosi i millora, a la que ja rebreu els primers consells. La visita tindrà una durada de 2 hores. L’assessora en sostenibilitat al turisme es desplaçarà al vostre establiment
  2. Elaboració d’un Pla de treball personalitzat de valoració i millores per part de l’assessora que et farem arribar per a què comenceu a implementar accions
  3. Trucades o visites de seguiment al cap de 2 setmanes i al cap de 6 setmanes
  4. Trucada de tancament de l’assessorament
  5. Realització de l’Informe final per a l’acceptació o no de l’empresa al cercador de la Xarxa Online pel Turisme Sostenible COAMB i inclusió de l’establiment o activitat, si s’escau, al cercador

Què haig de fer per participar?

Disposem de 25 places per a establiments, emprenedors o empreses dedicades al turisme.

Per participar has de seguir els següents passos:

1. Omple aquest formulari
  2. Et contactarem des del COAMB per confirmar-te la teva plaça i agendar la primera sessió d’assessorament.