El Col·legi d’Enginyers de Camins organitza la 3a edició del curs Enginyeria de la Ciutat Intel·ligent per aportar una visió global de les xarxes de les ciutats, el coneixement de com es planifiquen, projecten, construeixen i gestionen de la mà de reconeguts professionals que treballen en el desenvolupament tecnològic i en l’aplicabilitat del concepte “ciutat intel·ligent”.

• DATES: Dijous, del 25 d’abril al 27 de juny de 2019
  • HORARI: de 16.00 a 20.00 h (40 hores lectives)
  • LLOC: Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya (c/ Dels Vergós, 16 – Barcelona)

A través de 10 mòduls independents es facilitaran les eines del tractament de dades que permetran implementar els sistemes i tecnologies més eficients. En aquest enllaç podeu consultar el programa, preus, i tota la informació. Els membres del COAMB podeu gaudir d’un preu especial, amb un 40% de descompte respecte del preu general!